سال های سگی

-می دونی هدف های بیهوده یعنی چی؟

-چی گفتین؟

-وقتی دشمن اسلحه اش رو زمین می ذاره و تسلیم میشه ، سرباز مسئولیت شناس بطرفش شلیک نمی کنه.نه فقط به دلایل اخلاقی بلکه به دلیل نظامی، به خاطر صرفه جویی. حتی در جنگ نباید مرگ و میر بیهوده در میون باشه . می فهمی من چی می گم؟ .....

نظرات 4 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ

بده یعنی؟!

یعنی نمی فهمی من چی میگم؟

رویا جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ

دلیلش واسه نکشتن طرف فقط اخلاقی نیست! این بده! اینو میگی؟!

نه بابا!
وقتی توی جنگ اسیر گیرت میاد، یکی از همونایی که رفیقت و کشته! نباید بکشیش! چون این یه هدف بیهودست!

رویا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ

خب اینکه شد همون حرف من!!
جنگ اگه رفیق اینا حالیش میشد که دیگه جنگ نبود!
گرفتی مارو هاااا!

راست می گی جنگ کلا یه هدف بیهودست!!!

the one جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ق.ظ

نکته ی فرویدی دیالوگت، ترکیب "سرباز مسئولیت شناس" است.
حدس من اینه که به جنگ به چشم مسئولیت نگاه می کنی
و این خوب نیست

اولا این جمله من نیست و جمله ماریو بارگاس یوسا ست. ثانیا جمله اونم نیست جمله ستوان گامبوا به سرباز جاگواره.
بعشم میگه
"برگرد برو توی دبیرستان نظام و از حالا به بعد سعی کن درک کنی مرگ آرنا چه استفاده ای داشته"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد